saya nak baca ..

HIBURAN


ARKIB : 27/07/2008

Kelab peminat Nubhan kacau bilau




Selepas pelancaran kelab peminat Nubhan (Nubhan FC) yang diadakan pada 19 Julai lalu di restoran Bora Ombak, Ampang, macam-macam SMS yang Niezam terima.

Ada di antara SMS yang mendakwa mereka tak puas hati dengan ahli jawatankuasa yang dilantik dalam kelab peminat tu.

Lepas tu pula ada orang kata majlis tersebut jadi kelam kabut apabila sebahagian ahli-ahli kelab tidak dilayan dengan baik.

Bukan itu saja, ada pula yang buat cerita kononnya mereka yang menganggotai jawatan kuasa berkenaan terdiri daripada kroni-kroni pihak tertentu.

Hai... apa nak jadi dengan kelab peminat ni Niezam pun tak tahu. Baru nak tubuhkan kelab dah macam-macam kacau bilau berlaku.

“Bukan itu saja bang, ada juga ahli jawatankuasa kelab itu orang yang belajar di seberang laut. Kalau belajar kat luar negara, macam mana nak jaga kelab peminat?

“Saya pun pelik apa la nak jadi dengan Nubhan FC ni. Belum apa-apa lagi dah jadi huru hara,’’ kata seorang ahli kelab.

Khabarnya dek kerana peristiwa itu, kelab peminat Nubhan sekarang dan terpecah dua. Yang menyokong dan yang memberontak. Hairannya bila ada artis keluar AF saja, berebut-rebut orang nak buat kelab peminat.

Setakat ini kalau nak dikira dah berpuluh-puluh kelab peminat artis yang ditubuhkan tapi setakat hangat-hangat dan busuk tahi ayam saja.

Apa yang hebat sangat kelab peminat ni pun tak tahulah? Harap-harap mereka yang nak tubuhkan kelab peminat tu buatlah betul-betul.

NIEZAM: Nak tubuh kelab bujang terlajak.

Kongsi Konten di :

Waktu Solat Kuala Lumpur
 
Subuh 5:47
Zohor 1:14
Asar 4:29
Maghrib 7:20
Isyak 8:31



 

Dengar SuriaFM
Radio SuriaFM Menceriakan Duniamu
Riuh Rio Brazil 2014
Laman web mikro bola sepak Piala Dunia 2014
Tragedi Pesawat MH370
Utusan Live lapor kehilangan pesawat MH370
KE7B Greenland 2014
Laporan Ekspedisi KE7B Greenland Malaysia 2014





ePlayer Sukan


MENARIK
Ruang iklan percuma hartanah, produk
Promosikan perniagaan anda kepada dunia.
Jom langgan akhbar Utusan Malaysia
Dapatkan terus akhbar dengan cara mudah.
Aduan sukar dapat naskhah akhbar
Beritahu kami jika akhbar tiada di tempat anda.
Gambar kahwin Album Raja Sehari
Abadikan kenangan indah anda di dada akhbar.
Mari baca Utusan Melayu Mingguan
Kekalkan tradisi, pelajari tulisan jawi.
SMS News Alert Utusan Malaysia
Dapatkan berita terkini di telefon bimbit anda.