saya nak baca ..

HIBURAN


ARKIB : 22/05/2011

Apa hal Elyana?




BUKAN sekali dua Joyah dengar gosip buruk tentang artis seorang ini. Tapi Joyah pekakkan telinga saja. Tak berminat. Sebab Joyah malas nak ambil tahu pasal dia. Kalau masa dia remaja dulu, ada juga Joyah menyibuk nak tahu pasal dia. Tapi itu dululah.

Sekarang ni, katanya, Elyana dah berubah. Berubah bukan sebab dia dah bertukar status jadi bini orang, bukan. Tapi berubah peel. Kalau peel okey tak mengapa, tapi kalau sebaliknya, macam mana?

Joyah nak tanya, kenapa Elyana tak datang pada hari sidang akhbar sempena lancarkan single pertama sendiri baru-baru ini? Kenapa Elyana sendiri tak terangkan dari mulut sendiri? Kenapa nak guna suami sebagai pengantara. Sedangkan berpuluh kali peringatan tentang majlis itu dibuat. Apa ni Elyana oi?

Takkanlah sebab tak ada baju yang sesuai langsung tak nak datang majlis sendiri. Kriteria baju macam mana yang padan untuk majlis pelancaran single macam tu agaknya? Tak-kanlah nak baju yang vogue-vogue, berkelipan baru nak jumpa wartawan. Tolonglahhhh...!!

Sedih sungguh Joyah tengok muka wakil syarikat rakaman FMC mencurahkan perasaan kecewa dia. Malu dia dengan wartawan bila artis bawah naungan syarikat tak tepati janji.

Dan sedihnya ini bukan kali pertama Elyana buat hal. Dah banyak kali dah dia berjanji tapi saat-saat akhir batal tanpa alasan kukuh. Sudahlah kerenah dia macam-macam, permintaan peribadi berjela-jela pula tu.

Tapi, wakil FMC itu tak kisah. Sebab katanya, Elyana anak emas FMC. Jadi dilayankan saja perangai Elyana tu.

Joyah tak nak tulis lanjutan keluhan wakil FMC itu. Kalau Joyah tulis satu persatu, malu besar Elyana. Sebab Joyah tahu Elyana mengandung dan wanita hamil memang banyak kerenah, tapi jangan sampai menyusahkan orang.

Tapi kan Elyana lepas ini, jangan buat kenyataan maaf kat Facebook sendiri ye. Joyah bukan senarai kawan Elyana. Buatlah sidang akhbar. Biar semua tahu kesalahan Elyana tu. Tak baik pedajal orang. Lagi satu, jangan sekali tuding kesalahan sendiri pada orang lain.

Sebelum keadaan bertambah teruk. Lebih baik Elyana mengaku salah. Lagi cepat, lagi bagus. Sebelum orang industri senarai hitam awak!

Kongsi Konten di :

Waktu Solat Kuala Lumpur
 
Subuh 5:48
Zuhur 1:09
Asar 4:14
Maghrib 7:12
Isyak 8:20



 

Dengar SuriaFM
Radio SuriaFM Menceriakan Duniamu
Riuh Rio Brazil 2014
Laman web mikro bola sepak Piala Dunia 2014
Tragedi Pesawat MH370
Utusan Live lapor kehilangan pesawat MH370
KE7B Greenland 2014
Laporan Ekspedisi KE7B Greenland Malaysia 2014






MENARIK
Ruang iklan percuma hartanah, produk
Promosikan perniagaan anda kepada dunia.
Jom langgan akhbar Utusan Malaysia
Dapatkan terus akhbar dengan cara mudah.
Aduan sukar dapat naskhah akhbar
Beritahu kami jika akhbar tiada di tempat anda.
Gambar kahwin Album Raja Sehari
Abadikan kenangan indah anda di dada akhbar.
Mari baca Utusan Melayu Mingguan
Kekalkan tradisi, pelajari tulisan jawi.
SMS News Alert Utusan Malaysia
Dapatkan berita terkini di telefon bimbit anda.