saya nak baca ..

HIBURAN


ARKIB : 04/03/2012

Liyana Jasmay




MASA Joyah kenal Liyana Jasmay satu ketika dahulu, dia memang agak keanak-anakan. Iyalah, orang baru nak masuk dalam industri seni masa tu, memang riang-ria sungguh watak Liyana.

Kalau tengok Liyana waktu tu memang macam anak buah Joyah lagaknya. Tapi masa berlalu dengan pantas, sedar tak sedar tiba-tiba Liyana mengumumkan yang dia akan bertunang dalam masa terdekat ni.

Amboi, dalam diam yer Liyana menyulam cinta. Joyah pasti ramai yang perasan pelakon filem Papadom ini selalu twit ayat-ayat manis untuk menggambarkan hatinya sedang berbunga cinta.

Majlis merisik dah pun berlangsung kira-kira dua minggu lalu dan mereka memilih bulan depan untuk bertunang. Liyana memilih Fathuddin Mazlan, 28, yang juga merupakan jiran tetangga mereka.

Ini mesti kes bercinta dalam diam. Kalau dah jiran tetangga tentu hari-hari tengok muka yang sama. Lama-lama terus jatuh cinta. Tahniah Joyah ucap pada Liyana. Jangan lupa jemput Joyah datang nanti.

Kongsi Konten di :

Waktu Solat Kuala Lumpur
 
Subuh 5:40
Zohor 1:13
Asar 4:36
Maghrib 7:21
Isyak 8:35



 

Dengar SuriaFM
Radio SuriaFM Menceriakan Duniamu
Riuh Rio Brazil 2014
Laman web mikro bola sepak Piala Dunia 2014
Tragedi Pesawat MH370
Utusan Live lapor kehilangan pesawat MH370
KE7B Greenland 2014
Laporan Ekspedisi KE7B Greenland Malaysia 2014





ePlayer Sukan


MENARIK
Ruang iklan percuma hartanah, produk
Promosikan perniagaan anda kepada dunia.
Jom langgan akhbar Utusan Malaysia
Dapatkan terus akhbar dengan cara mudah.
Aduan sukar dapat naskhah akhbar
Beritahu kami jika akhbar tiada di tempat anda.
Gambar kahwin Album Raja Sehari
Abadikan kenangan indah anda di dada akhbar.
Mari baca Utusan Melayu Mingguan
Kekalkan tradisi, pelajari tulisan jawi.
SMS News Alert Utusan Malaysia
Dapatkan berita terkini di telefon bimbit anda.